Uppdatering typ eller nåt ah kanske man vet aldrig

UPPDATERING!
UPPDATERING!

Asså..
Jag skriver inte mkt här. Har jag märkt. Så atteh...
Jag skriver nuuuu!

Jag tänkte ta upp ett allvarligt problem i dagens Sverige...
"Melodifestivalen"

Hur kan vi motverka att omvärlden anser Sverige "fjolligt" och "bögigt", så att säga, när våra bidrag ser ut som dom gör... Det är en skam ju!
Vart är den svenska metalscenen när vi behöver den som mest?
"The gothenburg sound" hallååååååå!?

Ja...
Det är så det kan gå typ.

SHOUTOUT TO ERA!

Bara för att jag kan...
He-he-he...!

"Into the motherland, the german army march!"
Sabaton - Panzerkampz. 
En av de skönaste låtar som skrivits!

Kkthxbaii!

Kommentarer
Postat av: BoNiiiTa

Hej mitt namn är Isabel & vill verkligen komma något vart med denna blogg så därför

gör jag lite reklam för den här hoppas det är okej :)

2011-02-09 @ 17:58:29
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0